Page 2 - BB03 23
P. 2
Borgerforening Starup-Tofterup
Vi er en forening der varetager byens interesser og ska- ber sammenhold for alle. Vi laver arrangementer som al- le kan være med til, fx julearrangement, j-dag, foredrag og affaldsindsamling. Vi sørger for at byen ser flot ud he- le året, der bliver sat blomster op, sat julebelysning op og flag op i hovedgaden ved særlige lejligheder.
Vi opdaterer byen, med info omkring diverse arrange- menter via 2 infoskærme, opsat i byen i Dagli’Brugsen og Multi-Huset.
Sammen med borgerforeningen er der samarbejde og arbejdsgrupper til forskellige gøremål og arrangementer fx velkomstgruppen, byfornyelse, naturuniversitetet, hyt- tebyen, handicapvenlig fiskeplads, j-dag, juletræsfest, by- fest, udgivelse af Borgerbladet m.m.
Stor tak til jer som hjælper frivilligt i arbejdsgrupperne. Derfor har vi brug for DIN støtte.
Vi håber, at du vil støtte Borgerforeningen i det omfang, du har mulighed for.
Pr husstand: 165 kr. Enlige: 80 kr. pr. år.
Husk at skrive adresse og navn ved indbetaling
Mobilepay: 60626
Konto nr.: 9686 - 6581036300
Kære Starup-Tofterup borger Du kan få GRATIS reklame, for dit arrangement i Starup-Tofterup, på
Infoskærmene
Du skal blot sende et dokument svarende til et liggende A4-papir. Det skal indeholde et budskab, være kort og kontant.
Som udgangspunkt – ingen politiske budskaber.! Forvent gerne et par arbejdsdage, så send dit materiale i god tid.
Arrangementet skal finde sted i Starup-Tofterup, eller have relevans for byen.
Annoncer eller andet firmareklame skal ske via Borger- bladet.
På vegne af Borgerforening Starup-Tofterup
Starup-Tofterup.dk og Facebook Starup-Tofterup mu- lighedernes by, er drevet af Borgerforeningen.
Begivenheder, nyt indhold eller rettelser til hjemmesi- den sendes til
naestformand@starup-tofterup.dk
Indlæg eller annoncer til Borgerbladet sendes til borgerbladet@starup-tofterup.dk
Telt udlejes
Borgerforeningens telt kan lejes i moduler på 18, 36, 54, eller 72 m2.
Priser for medlemmer af Borgerforeningen.
18-36m2 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
54-72 m2 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Tillægforplasticgulv .............
Gulvet skal selv afhentes, nedlægges og returneres.
Priser for ikke-medlemmer:
18-36m2 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
54-72 m2 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Tillægforplasticgulv .............
Gulvet skal selv afhentes, nedlægges og returneres. Flag medfølger gratis ved leje af teltet. Flagene kan lejes til andre arrangementer for kr. 25,- pr. stk.
Husk at reservere dem sammen med teltet, hvis du vil have dem med.
Henvendelse vedr. Teltleje og leje af flag skal ske til Ernst Luttikhedde på telefon. 20 89 31 68.
Kr. 1.500,- Kr. 2.000,- Kr. 300,-
Kr. 1.700,- Kr. 2.200,- Kr. 500,-
www.starup-tofterup.dk
Borgerbladet... Borgerforeningens bestyrelse: Formand: Jens Hansen,
udgives af Borgerforening Starup-Tofterup
Årligt kontingent:
Husstand: 165 kr. Enlige: 80 kr. Pengeinstitut: Den Jyske Sparekasse Kontonummer: 9686 – 6581036300 CVR33606303 –
MobilePay: 60626.
Borgerbladet:
Lia de Sain, Gl. Grindstedvej 8, 61 99 52 86 borgerbladet@starup-tofterup.dk
Layout og opsætning: Børge Konstmann. Tryk: Minibladet, Glejbjerg. 60 86 90 37.
Bladet trykkes i 600 eksemplarer, og omdeles til alle husstande i Starup Sogn 5 gange årligt.
formand@starup-tofterup.dk Næstformand: Veronica Maria Holt Hansen naestformand@starup-tofterup.dk Kasserer: Mikkel Ottosen kasserer@starup-tofterup.dk
Sekretær: Hans Dahl
Bestyrelsesmedlem: Mette Lillistone
1. suppleant: Marianne Svane Mikkelsen 2. suppleant: Brian Jeppesen
Meninger, der kommer til udtryk i bladet,
er ikke nødvendigvis udgivernes synspunkter. Udgiverne forbeholder sig ret til at afvise indsendt materiale.
Næste nummer af Borgerbladet:
Udkommer uge 39, 2023.
Indlæg skal indsendes senest 27. august 2023.
2